Redo för skolan!

Skrivet den 2010-04-22 Klockan 07:01:33 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter här och ska alldeles strax fixa det sista innan jag och mami åker upp och hämtar Ellinor och sen åker iväg till skolan. :)
Outfit idag:
Chinos
Vitt linne med tryck
Svart cardigan


Känns fruktandsvärt skönt att ha på dig det här. Jag brukar annars alltid frysa i rätt tunna tröjor men den här fryser jag inte i. Plus att jag verkligen HATAR byxor i vanliga fall, men dom här är otroligt sköna. :)
( hade bara lust att säga det )

Nej nu måste jag gå och packa idrottsväskan och sen bär det väl av om en stund. Juste, jag måste tagga inför nationella idag!
Ööööönska mig lycka till, för det behövs!

Nu måste jag verkligen kila, men jag uppdaterar senare!


PS. Den där '' historien '' om Calle och mig, jag kommer inte att skriva mer om den. För det river upp alldeles för mycket i mig som jag inte klarar av just nu. Så det är därför jag inte har skrivit om det på länge och kommer inte göra längre. Så nu vet ni, så ni inte sitter och väntar på att jag ska fortsätta berätta.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback