Promenad

Skrivet den 2010-04-21 Klockan 22:18:21 / Allmänt / 0 Kommentarer

Kom nyss in från en liten promenad. Tog en liten rökpause. ( jag vet att man inte ska röka ) men det är gott och det gör mig lugn och jag glömmer mina beskymmer, så det är väl rätt posetivt. Fast jag vet att det är dåligt att röka, men för att trösta er som läser detta och som är ickerökare: jag röker inte ofta. Har sällan vääääldigt sällan ett ciggpaket. Och när jag har det så kan det räcka en månad. Så jag kan inte säga att jag faktiskt är beroende som vissa är. :) Så det borde jag vara lite duktig för va? :)

Nu ska jag bara kolla det absolut sista på matten inför nationella imorgon och sen kör vi! Raka spåret ner i säng! :)
* BUMS! *

Nej nu ska jag bara gå och borsta tänderna och sen hoppa i sängen.
Jag uppdaterar senare och önska mig lycka till imorgon! :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback