pluggning!

Skrivet den 2010-04-19 Klockan 19:12:11 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter just nu för tillfället och pluggar hemkunskap. Det absolut allra sista nu. ( finslipningen innan inlämningen på onsdag )
Har köpt allting vad jag kommer på men det känns som om jag har glömt en hel massa saker som är rätt viktiga men jag kan inte komma på ett himla PISS på vad det är jag saknar..
men jag gör det bästa jag kan ör att försöka komma på det.
Men annars är jag nästan klar. SKa bara rita in de största sakerna i ritningen, sen är jag klar :)
Juste, ska också skriva en liten berättelse om varför jag möblerat som jag gjot och valt att ha det så som jag gjort. Jag hoppas det blir bra iallafall! :)
Men nu ska jag återgå till hemkunskapsboken.
Jag uppdaterar senare!

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback