Nyköping

Skrivet den 2010-04-21 Klockan 20:29:47 / Allmänt / 0 Kommentarer

Idag var det kort skoldag, slutade kvart över 1, sen tog jag bussen in till Nyköping för att vara med Josse och gå på stan. Skulle handla skor egentligen men jag hittade inga bra så jag handlade lite annat. Ni får bild på det i slutet av inlägget. :)
Vädret är en förjädras STOR dissning idag! Det har bara regnat en himla massa och så har det varit SVINIT KALLT!
Men jag hoppas att det fina vädret kommer tillbaka alldeles så snart som möjligt! :)
Nu kollar jag för övrigt på Svanprinsessan ( jag ÄLSKAR den filmen ) Kan den utantill men tröttnar aldrig på den. Helt sjukt!

Iallafall, nu får ni en bild på hur jag såg ut idag och vad jag köpte :)


Det som blev inhandlat var:
Chinos - Gina tricot
T-shirt - Gina tricot
Två tights - H&M
Två spets trosor - H&M
Bh - H&M 
Svart linne - H&M
Vitt linne med tryck - JC
Svart cardigan - JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback