Måndag

Skrivet den 2010-04-05 Klockan 19:38:14 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det blev inte bara så att jag åkte in till Josse igår, hon följer dels med mig hem och sov över här och åkte hem runt halv 4. :)
Vi hyrde två filmer som vi kollade på och filmerna var:
saw VI &
The hauting in Conneticut

Vi hann bara kolla på Saw filmen, och ni som inte har sett den, gör det :)
Den är värd att kolla på, men den är inte så äcklig som man tror att den ska vara.
Det finns några andra saw filmer som är värre än denna så lite besviken blev man faktiskt, men skitsamma :)

Men iallafall, påsken har väl varit sådär, sthlm var helt okej faktiskt, spökhuset var fan lätt bästa :)


Men nu ska jag över till något helt annat.
Jag undrar fan vad min mamma har för problem! ;o
Hon vägrar att förstå mig när jag säger att jag inte vill gå omvårdnad eller barn&fritid till gymnasiet, men ändå försöker hon manipulera mig till att börja där ändå. Hon vägrar lyssna på mig när jag säger att jag inte vill gå dit och att jag vill gå någon annanstans. Hon bara stänger öronen då och skiter i att lyssna.
Jag tänker INTE gå en linje som hon vill att jag ska gå och lida mig igenom tre hela år på ett gymnasium jag inte ens vill gå på, aldrig i livet, men guess what? hon lyssnar inte ;o
Kan man bli mer irriterad! :o

Nej nu måste jag lugna ner mig, ska dra och göra en fruktsallad!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback