Lite pluggdags kanske?

Skrivet den 2010-04-12 Klockan 17:40:34 / Allmänt / 0 Kommentarer

Kom nyss hem från Nyköping, fick åka in på grund av att jag råka bita sönder ett fäste i tandställningen så mami var så gullig coh ringde direkt och så fick jag tid kl 16.00 så vi drog in tills dess, vi skulle också lämna de två sista sommardäckena till bilen och så skulle mamma kolla om handelsbanken var öppet :)
Men nu har jag iallafall kommit innanför dörren och jag ska faktiskt vara duktig och ta fram min mattebok som jag inte öppnat på hela lovet faktiskt, eller jo, jag har öppnat den men det blev aldrig av att räkna i den. :)
Så nu, duktig som jag är ska jag faktiskt räkna lite matte innan Top model börjar 19.00 :)

Jag känner dock att jag är hungrig och vill äta något, men nu när dom har spänt tandställningen så kan jag inte äta, det gör för ont. Men jaja, jag får leva på juice och yoghurt :)
Och gissa vad! :D
Den 28 maj så har jag haft min tandställning i 1 år, så då är det bara ett helt jävla år kvar! :D:D
Visst, ett år låter väldigt långt, emn det här året jag haft den känns som bara några ynka 6-7 månader. Så jag hoppas att nästa år går lika fort :)

Nej nu hör jag att matteboken skriker mitt namn lite svagt, och eftersom jag inte gilla att lämna någon i sticket så ska jag gå och hålla honom sällskap. Visst är jag snäll? (a'
Finns på mobilen, ring/smsa om ni vill :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback