Josephine

Skrivet den 2010-04-16 Klockan 15:52:11 / Allmänt / 0 Kommentarer

Idag har det varit en riktigt skön dag fast samtidigt inte. :)
Nationella i matte idag vilket jag typ totalfaila på, men jag hoppas det går bra ändå.
Efter det hade vi halvklass matte igen, och då fick min grupp börja lite senare än de andra för Kari skulle dricka sitt kaffe. På den mattelektionen gjorde vi typ ingenting. Vi fick lyssna på några killar från Koordinaten som skulle snacka om att bygga någon skatepark på stora parkeringne på Ramdalen.
Efter det gick vi in på internet och Kari ville att vi skulle kolla på någon film där en tonårig tjej hade ritat en hund i photoshop. Helt otroligt tyckte hon. :)
efter det så kollade vi på en till film där en person ritade en avatar ( från filmen såklart ) och den vart verkligen HELT fantastisk. Jag bara satt och gapa, så fruktansvärt snyggt gjort! Den såg verkligen levande ut!

Sen hade vi lunch ( äcklig mat ) och efter lunchen hade vi matte och no.
Fas vi gick bara igenom kolväten först och pratade lite i ungefär 1 timme, och sen den sista timmen fick vi leka/spela massa spel och sen slutade vi.
Så det har varit en riktigt skön dag (:

Nu är jag hemma och ska alldeles strax ner och hyra film till ikväll eftersom Josse ska sova här och sen så skjutsar mamma in mig och senare ikväll kommer jag och Josse hem hit och har lite roligt. :)
Jag uppdaterar senare :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback