Ingen uppdatering

Skrivet den 2010-04-06 Klockan 22:05:09 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det har inte varit någon vidare uppdatering idag för jag har inte suttit vid datan så det kan ha varit lite svårt :)
Gick iallafal upp runt typ 12.00 eftersom Basse väckte mig med ett litet sms :)
Sen kollade jag på gaaaamla filmer från min barndom, filmer från när jag gick på gymnastik, filmer på mig och min syster, mina kusiner, ja alltihop från när vi var små. ( piiiiinsaaaamt!!! )
Men även om man såg lite rolig ut i vissa tillfällen så var jag faktiskt söt, ( även om jag dock ockås såg ut som en kille när jag var liten )
Men jag menar det, jag hade knappt något hår, hade ett litet tjockt ansiktet, hade killansiktsdrag och hade praktiskt taget killkläder på mig. :p
Och ibland gjorde jag verkligen väääärldens fulaste min så jag såg ut som ett bombnedslag :)
Men vad ska man säga? Jag var liten, alla har nog sett lite kontig ut när man var liten :)

Fortsatte att kolla på det hela dagen, sen hjälpte jag mamma med att baka bullar ( 200 st ) ungefär, och goda vart dom också. :)
Sen kl 20.00 kollade jag på Dating in the dark som jag gör varje tisdag och så kollade jag på Desperate housewives efter det, men kollade aldrig klart på de, men jag får kolla på reprisen på söndag istället :)
Nu ska jag nog dra iväg och kolla på någon film ( disney såklart :D Mina favoritfilmer ) Och bara njuta med lite påskmust i handen!

Förresten, jag ska pierca naveln! :D :D :D :D :D :D
Sååååå jääääävla glad att min mamma tilllåter mig till att göra det!!!!
Ibland är hon världens bästa!! :D
JAG ÄLSKAR MIN MAMMA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback