huuuungriiiig"

Skrivet den 2010-04-26 Klockan 16:33:07 / Allmänt / 0 Kommentarer

Seriöst jag håller på att dö av hunger! :o Har typ inte ätit ett piss idag förutom PYTTELITE sallad i skolan som var skitäcklig. För maten var sen eller deras värmegrej hade gått sönder så när vi kom ner för att käka så fanns det bara ris, och jag äter inte skolan ris. Och så skulle vi typ ha 15 minuter på oss att äta innan vi skulle börja dra oss till Ramdalen för att ha bad på idrotten och ingen ville ju dra dit utan mat. Så vi väntade tills maten kom äntligen, sen fick vi ju typ åka i racerfart ner till Ramdalen. ( och jag skulle skjutsa Mathilda på hennes cykel som typ är HELT paj, gick ju inte så himla bra kan jag ju säga )
Men vi kom fram till slut, efter mycket om och men, så då var det bara dags att hoppa in i omkläningsrummet och byta om och sen ut i badhallen. Fick visa upp livräddningen och sen fick vi göra vad vi ville en liten stund. :)

Snart ska jag iallafall få något i magen som tur är så jag inte dör av utsvältning. :)
Men efter det blir det att plugga.
Så jag uppdaterar senare.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback