forts på '' tankar ''

Skrivet den 2010-04-13 Klockan 23:12:22 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag skrev ju igår att jag skulle fortsätta att skriva på '' tankar '' temat så nu tänkte jag vara duktig och göra det. :)
Fast jag kommer knappt ihåg vad jag skrev sist, vänta, ska kolla upp det... :)

Nu har jag kollat och kommer ihåg :)



Men iallafall, jag föll verkligen pladask för Calle på direkten. Jag kände att det var något speciellt med honom, inte liksom, att han var udda, men att han var en underbar kille och jag kände hur det började pirra i magen.
När nästan alla band hade spelat, det sista bandet höll på att spela så skulle Emilia dra ner till bussen, jag gick med henne ner, och så hade det stått fel i Mobitime på hennes mobilen, så bussen hade gått för typ 20 minuter sen och nästa gick inte förrän om typ 1 timme, så hon ringde sin mamma så hon fick komma och hämta Emilia. Men innan vi åkte hem så gick vi tillbaka upp till Koordinaten för att värma oss ( det var en kall vinterkväll ) Och då hade ju alla band spelat klart och alla packade ihop för att åka hem. Emilia skulle säga hejdå till Emil så det gjorde hon och då kommer Calle fram och innan han går säger han '' farväl damer '' och sen är han putts väck. :) Men hur gulligt är inte det på en skala 1-10? :)
Eftersom alla i deras band bor i Eskilstuna så drog ju alla samtidigt och jag och Emilia satt kvar och pratade lite. Hon började smsa Calle ( vilket hon gjort under kvällen när dom stått bredvid varndra ändå, helt onödigt men kul ) Och så skulle hon hälsa till mig från Calle att han tyckte jag var söt, hon hälsade tillbaka att jag tyckte han var söt också. Sen bad han om mitt nummer, så han fick det. :)

Och nu ska jag sova så ni får veta mer imorgon :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback