DÖDÖDÖ!!!!!

Skrivet den 2010-04-26 Klockan 22:06:19 / Allmänt / 0 Kommentarer

SERIÖST, JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!!!
JAG FICK NYSS REDA PÅ ATT JAG SKA TYDLIGEN HA OFÖRBERETT NATIONELLA PROVET I FRANSKA IMORGON!!! ;o


jag vill gräva min grav nu för jag faila TOTALT på det! :(
känns INTE bra! :(
jag kommer seriöst typ döö för min lärare har ju förväntningarna på att jag ska MINST få VG på nationella provet och jag tror inte jag klarar det. Men om jag får det så får jag VG i slutbetyg, annars stannar jag på G.
Asså åh, jag vill ju höja mig men jag får verkligen panik när jag får ett prov framför mig :(
åh, får hoppas på det bästa iallafall!

nej nu ska jag plugga på engelskan sen sova.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback