dålig uppdatering!

Skrivet den 2010-04-18 Klockan 15:49:54 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag et att jag har varit lite dålig på att uppdatera den senaste tiden men jag ska försöka bättra mig så mycket jag kan :)
Nu sitter jag iallafall och gör hemkunskapen. sitter och gör framsidan, ska skriva in allting jag ska ha i rätt kategorier och sen ska jag göra en innehållsförteckning. Och juste, ovanpå det ska jag göra en berättelse om varför jag valde att inreda det som jag gjorde, vad jag tänkte på osv. Sen är jag klar med arbetet som behövs göra på datan. Efter jag gjort det så är det bara att jag ska rita in de största möblerna i ritningen. Och sen är jag klar! :D

Sitter med hög musik i öronen och jag bara njuter. :)
men nu ska jag återgå till mitt pluggande så jag får något gjort! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback