Bouppgift!

Skrivet den 2010-04-20 Klockan 19:47:27 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nu gäller det att jag ska hinna skriva ett litet snabbt blogginlägg. Håller nu på att jobba med bouppgiften som ni kanske redan räknat ut efter rubriken. Men jag är strax klar. Har köpt in lite nya saker nu och nu är det bara att jag ska rita in det i ritningen på lägenheten och sen sätta ihop allt i ett häfte!
Efter det är jag klar! Och nu måste jag skynda mig på för jag vill hinna till kl 20.00 vilket jag typ inte kommer göra. Plus att min mamma kommer få tokryck om hon ser mig sitta vid datan nu och om jag inte har bärjat med att rita in det innan hon kommer hem ( hon åkte och köpte glass till mig! :D )
Så det här fick bli en snabbt inlägg som skedde på 3 minuter...

Nu ska jag ta och dra iäg för det mååååste!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback