andra promenaden idag!

Skrivet den 2010-04-24 Klockan 23:06:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

Kom in för en stund sen efter min andra promenad idag. Jag gick ju ut på en liten promenad förut idag på ungefär 30 minuter. Nu var jag inte ute själv, utan kära Marcus Hansson följde med mig ut så snäll som han är. :)
Det fick bli en promenad på ungefär 1 timme tror jag, fast vi gick inte så mycket, vi satt mest i busshållsplatser och pratade. :)
Som tur var vädret bra även om det var mörkt ( det regnade ju inte iallafall ) Visst var det kallt men det spelar ingen roll, vi hade det trevligt iallafall.
Får göra om det någon gång! :)

Nu ska jag sitta och ha musik på hög volym i mina öron och skriva lite :)

uppdaterar nog mer imorgon för jag torr detta blir mitt sista inlägg för dagen!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback