Thunis

Skrivet den 2009-11-28 Klockan 17:30:15 / Allmänt / 0 Kommentarer

Koldolmen/Thunis är fan bäst! :D

Ska fan komma till honom och hoppa i soffan, käka godis och så ska han ge mig massage, kan fan inte bli bättre ;D
Bor ju inte så fruktansvärt långt ifrån, ;p tror jag inte iallfall ;p ( min geografi suger så ni vet )

Plus att han är FINAST! Han fattar inte det! Knäppgök är vad han är! :D
det skulle bli ett långt inlägg om honom men jag vet inte vad jag ska skriva för jag har aldrig träffat honom och känner honom inte så jättebra. MEn det ska bli ändring på, hoppas jag iallafall? :)

JUSTE, han är sjuuukt k00l för han han typ samma musiksmak som jag, båda älskar The all american reject! ;o helt otroligt! mina andra polare som har fått lyssna på dom hatar dom nästa, men Thunis är annorlunda, han är BÄST! :D

hihih, nej nu måste jag gå och kissa för den delen, eller inte för den delen, men ändå! ;o
HEEELT onödig information men ja, jag kände bara att jag behövde skriva ner det när jag ändå var i farten! :D
hihih, plus att jag kan INTE steka bacon! :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback