Slut på veckan, dags för fredagsmyyyyys! :D

Skrivet den 2009-11-27 Klockan 15:40:48 / Allmänt / 0 Kommentarer

Veckan är slut och med det att säga så är praoveckan slut också. Tråkigt men ändå ganska skönt faktiskt.
Praoen har varit fantastisk och jag kunde faktiskt inte ha haft det bättre än vad jag hade. Även om kläder blev lite skitiga och ner dräglade, men även om det hände så var det helt klart bäst! :D

Och snart eller om en stund kommer josse hit och då blir det FREDAGSMYYYYYYYS! :DDD

Nej nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis innan josse kommer och sen fixa mig, efter det blir det myspys med henne. :D puss på det! :)

Messa mig gärna under kvällen folk! :DD

puss! det får bli en flum bild på mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback