Halva praoveckan

Skrivet den 2009-11-26 Klockan 08:09:40 / Allmänt / 0 Kommentarer

Idag är det torsdag och det innebär att igår hade halva min praovecka gått.
Skönt men ändå inte. Komma hem med huvudvärk varje dag som inte släpper är inte direkt något man önskar sig, och inte att komma hem med skitiga och sandiga kläder heller. Men det är sånt man får stå ut med. Jag valde ju trots allt denna platsen själv. men jag ångrar det fan inte :D

Har varit där i 4 dagar men känns som mer, eller inte, jag vet faktiskt inte. :)
Ganska skönt faktiskt att bara komma bort från skolan och ta det lugnt, fast det inte är så speciellt lugnt på ett dagis. Men det är svårt att förklara. :)

Igår så fick man ju trösta ganska många småbarn. Elias som började gråta när vi väckte honom efter hans vila, Arvid som grät för att han ramlat in i en dörr och flera andra. Fast det är riktigt kul ändå. :)

Nej nu borde jag dra iväg dit, får slänga på mig lite kläder och sen dra dit. Kommer ungefär i deras frukost. (:

imorgon är det sista dagen och då kommer jag berätta hur hela veckan har varit. :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback