tisdag

Skrivet den 2009-12-15 Klockan 17:27:20 / Allmänt / 0 Kommentarer

Dagen började med att jag kom till skolan, käkade frukost där, hade svenska som första lektion, fick lyssna lite på några svenska redovisningar och imorgon ska resten göra deras redovisningar då jag är en av dom som ska göra det. Efter det fick vi träna lite till julavslutningen och sen kl 11 hade jag möte med Anita som jag skulle prata med angående om gymnasievalet och olika saker. När jag var klar där gick jag och tränade igen, inte så länge men ändå. Vad kvart i 12 hade jag lunch, lite äckel mat men jag var hungrig så jag var tvungen att äta.
efter lunch tränade vi ännu mer, och jag kan säga att vi ligger typ 100 år efter, det låter förjävligt och jag är orolig om vi överhuvudtaget kommer att hinna tills på fredag. Vi ska iofs träna hela dagen imorgon och på torsdag så jag hoppas att det mesta blir klart imorgon så vi kan bara fortsätta att repa så vi nästan är klara på torsdag. ( vilket jag inte tror vi kommer bli ) men ändå.

Den första snön har kommit äntligen, och det är dags att snöbollskriget börjar! :D
Imorgon är det som sagt svenska redovisning och julavslutningsträning. Får hoppas det går bra! :)

nu ska jag plugga!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback