söndag

Skrivet den 2009-12-06 Klockan 17:11:51 / Allmänt / 0 Kommentarer

Ytterligare en gång dålig uppdatering!

helgen var väl helt okej.

fredag: skolan sen drog jag hem, efter typ 1 timme bar det iväg till sthlm för att gå på konsert med syrran och jonny ( syrrans kille ) fick va med mamma under tiden. Fan tycker synd om honom! efter det så åkte vi hem.

lördag: sov till kl 1, sen vid 5 var det att dra iväg till Nyköping med familje och grannarna för att spela bowling. drog hem sen med jävla ont i fingrarna och sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.

söndag: sov till 11 ungefär, fick inte sova längre, bara att gå upp och sen har jag typ inte gjort någonting. Mormor och morfar kom hit en stund och fika och lite så.

Och imorgon är det skola igen, sen är det ju jul snart! ;o
helvete vad tiden går fort.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback