onsdag

Skrivet den 2009-12-30 Klockan 14:04:35 / Allmänt / 0 Kommentarer

Josse är här, hon sov över efter att hon följde med och bowla och kul har vi haft det iallafall. :)
Nu sitter vi och typ inte gör någonting, har precis bakat klart och vi väntar på att mamma ska sluta för att sen åka in till Nyköping och lämna henne, och jag och mamma ska kolla på lite andra saker. :)

Vad jag och josse har gjort är väl inte direkt några saker, vi typ skrämde upp varandra igår bara genom att berätta historier för varandra, fast vi kunde inte göra så mycket annat eftersom hon hade glömt sina glasögon hemma så ja, vi kunde inte kolla på tv/film eller något för att hon är så glömsk och glömmer dom! :)
Nu ska vi bära tillbaka min syrras säng in till hennes rum! ( Får se om Josse kan hjälpa mig idag eftersom hon inte kunde göra det igår! :p )

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback