onsdag

Skrivet den 2009-12-23 Klockan 11:19:43 / Allmänt / 0 Kommentarer

Onsdag idag och det innebär dagen innan julafton. Vilket är typ helt stört för det känns absolut inte som jul eller december alls.. Det känns som om det är typ November eller något, fan inte att det är jul. Visst det är kallt ute och så, men jag vet inte, det känns bara inte som jul.
Fast jag fick som jag ville, att snön stannde kvar till jul, jag bara tänkte att det fick inte bli som förra året att snön kommer samma dag på eftermiddagen på julafton, och så blev det inte i år, så himla skönt! :D
Tyvärr har jag inte hunnit att gå ut och leka i snön något än men det kommer!
Jag skulle ha gjort det igår med Josse men hon kunde inte komma hit för hon fick världens huvudvärk och då var det ingen idé att hon kom hit för hon hade ändå orkat vara ute. Så det får bli en annan dag när hon kan! :D
Ska vi fira nyår med henne också och jag lär nog spendera mitt jullov av att vara med Josse mest.

Idag så blir det att städa hela huset, inte ensam då men nästan, syrran kommer hem vid typ 15.00 och jonny också, så då lär dom städa henns rum, men jag ska fixa mitt rum, hennes badrum, stora badrummet och damma hela vardagsrummet, sen lär jag väl få göra något annat också, som jag alltid får göra..
Och ikväll ska vi pynta julgranen! :) Sen är det inte långt kvar tills den skäggiga gubben kommer ner från skorstenen. :)

Nu måste jag gå och fortsätta att fixa toaletten och det.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback