Fredag

Skrivet den 2009-12-18 Klockan 13:53:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är fredag och det innebär att jullovet börjar nu!
Hade julavslutning i skolan idag, två uppvisningar, sen fick jag mian betyg och sen bar det iväg hemåt.
Mathildas morfar kom och hämtade oss. Kom hem ungefär runt halv 12. Så jävla skönt!
Sen vid kl 17.00 så blir det att sätta sig i bilden och dra iväg in till Nyköping, ska kolla på Fokus ( min gamla skola ) och deras avslutning. Jag lovade nämligen Eva att komma. :D Ska faktiskt bli riktigt kul. Saknar alla så grymt mycket så det var bara ett måste att gå dit. Få se alla igen, fast jag träffade två av dom igår. Victor och emil. Men nu ska jag få träffa alla lärare igen, och alla andra elever! :D
Det kommer bli grymt! :D

Nu ska jag iväg och platta håret igen, sen ska jag ju snart dra, eller nej, men ändå :D
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback